mandag 12. september 2011

Eskekort




















































































Jeg fikk litt dilla på dette eskekortet:) Her har jeg brukt mønsterark fra MajaDesign pluss et ukjent mønsterark:) Diesene er fra Spellbinder og Nellie Snellen. Metallet er fra forskjellige leverandører, likedan blonder og band.
Motivet er malt med DI og pyntet med glitterlim og Liquid Pearls. Stempelet er fra Ladybug.
Jeg blir med på utfordringene hos:
Papiravisen : anything goes
Nordsalten hobbyklubb : metall
Papirdokkene : utfordring nr 10
Scrappekammeret : utfordring nr 37, monokromatisk. Jeg har brukt rosa.
Scrapperiket : punch/dies

25 kommentarer:

  1. Helt nydelig eskekort du har laget her, Gunn!!
    Lekre mønster ark, farger og pynt!!

    Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Heia Gunn :) Sååå herlig eskekort, og siden jeg er en slik som faller for små detaljer, så likte jeg....leppestiften ha-ha :)
    Flott bruk av metallpynt også, kjempeflott dette :))
    Takk for alle de fine ordene du gir meg, blir så inspirert og glad :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  3. Kjempefin og delikate farger.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  4. For et herlig eskekort !! Nydelig pyntet, og så herlig motiv! Kult med leppestiften :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  5. super flot æske og et herligt motiv
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Et lekkert eskekort♥. Jeg elsker fargene du har brukt☺. Masse flotte detaljer.

    Klem Marita

    SvarSlett
  7. Nok et lekkert eskekort i nydelige farger.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  8. Ååååå så lekkert eskekort.
    Nydelig alt sammen. Mange fine detaljer og herlig pyntet.

    Den hvite borden på kortet mitt, er i mønster arket.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Utrolig fine de eskekortene dine, fine farger,lekre:-)

    SvarSlett
  10. Kjempelekker eske!
    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  11. Så flott eskekort. Nydelige farger.

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

    SvarSlett
  12. En skikkelig flott eske du har laget! Fine farger, nyedelig pyntet og kul med leppestiften

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  13. Nydelig eskekort med tøft motiv.

    SvarSlett
  14. Så lekkert eskekort! Og så artig motiv du har brukt her. Nydelig pyntet, både inni og utenpå.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  15. Utrolig lekkert eskekort! Nydelige farger, og skikkelig gjennomført!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  16. Så herlig eske du har laget. Nydelige papirer.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  17. This is just breathtaking! :) Wow.

    Stunning, girly and so many pretty metal embellishments. Just a wonderful creation :)

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  18. Kjempe flott eske kort du har laget :)
    Fine farger og flott pyntet :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Ha en fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  19. Hei Gunn!
    Kjempelekkert eskekort!
    Flott pynta og nydelige farger!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min,
    Alltid like velkommet med nye ”gjester” :-)

    Har titta rundt i bloggen din ganske lenge –
    du store min hvor mye fint du lager.
    Legger meg med glede som fölger –
    for her vill jeg komme tilbake.

    Önsker deg en fin kveld,
    Klemmer fra Turid

    SvarSlett
  20. Et utrolig flott eskekort du har laget... Og jeg som elsker rosa:))

    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Angella

    SvarSlett
  21. Hei igjen Gunn!
    Undrer bare på om du anvender OPERA?
    Hört flere som har problem med blanke bilder,
    men det fungerer med google.

    Ha en bra kveld,
    klem Turid

    SvarSlett
  22. Så utrolig lekker og stilig. Likte godt motivet her.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  23. Så lekkert. Nydelige farger, flott pyntet.
    Flott motiv. Klem. May Britt

    SvarSlett
  24. Wow, this is stunning! Just a wonderful piece of art!!
    Hugs, Manuela

    SvarSlett