lørdag 3. september 2011

Kondolansekort





































































































Jeg fikk lyst til å lage litt vintage denne gangen, og etter å ha sett alle de flotte tagene til Anne Bente, bare måtte jeg prøve meg på en jeg også:)) Her har jeg brukt Spellbinderdies til å lage tagen. Rammen er fra Panduro og den har jeg brukt crackle paint på. Englemotivet er fra et klippeark fra Papirdesign og på den har jeg brukt crackle accents. Teksten er fra Kort og Godt. Metallet er fra TH. Fuglene er chipboards som jeg har embosset. Mønsterpapiret er fra Prima. På kartongen og mønsterarket har jeg svertet med Distress, Old paper og Vintage photo. Jeg blir med på utfordringene til Sukkersøtt utfordringsblogg-kondolanse, Vintage utfordringsblogg-metall, cardandscrap-tag,kort og godt-dies,Nordsalten utfordringsblogg-metall, og Scrap`a`Long-embossing eller distress.

23 kommentarer:

  1. åh denne var virklig nydelig, smukt kort


    100000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring
    klemmm

    SvarSlett
  2. Den var veldig fin og forseggjort!

    SvarSlett
  3. Nydelig kondolansekort.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Nydelig. Likte craclepainten du har tatt på englebildet.
    Tusen takk for bidrag til Card and Scrap sin utfordring.

    SvarSlett
  5. Nydelig kondolansekort, så vakre detaljer med krakkeleringen og duer, og nydelig bilde :)
    Ha en fin lørdagskveld :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  6. Nyydelig kondolansekort! : ) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Så flott. Vakkert bilde som passer godt. Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  8. Hei Gunn!
    Vanskelig å lage kondolandekort,ingen lett oppgave. Eg syns ditt ble vakkert ;0)

    Veldig enkelt med digi`s, ihvertfall når man skjønner hvordan man skal gjøre det.....
    Hva bruker man Fix it til ??? (eg e litt fersk i dette faget....... hi hi ).

    Takk for koselige fotspor i bloggen min!

    klem

    SvarSlett
  9. Vakkert kondolansekort.
    god helg, klem :)

    SvarSlett
  10. Vakkert kondulansekort.
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Et nydelig kondolansekort♥.

    Ha en fin uke.

    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig kondolansekort. Fin detalj med crackle accents på motivet!
    Tusen takk for ditt bidrag til sukkersøtt denne uka.
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  13. WOW! Stunning! Love all your details! Fabulous image! Awesome!

    SvarSlett
  14. Et nydeligt kondolanse kort... så fint med den lille fugl.
    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap... håber du får lyst at lege med igen!!!

    SvarSlett
  15. Nydelig kondolansekort, likte formen på kortet og det var skikkelig lekkert pyntet!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap`a`long!

    klem Lise

    SvarSlett
  16. Nydelig dekorering og design på kondolansekortet ditt Gunn:-)) Så flott med blonden og fuglene.

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  17. Wow et smukt kort... Det kan da kun give en lille solstråle i en tung tid...

    Tak fordi du deltager hos Vintage Udfordringen

    SvarSlett
  18. Vakkert kondolanse kort Gunn.

    Takk for at du deltar hos Vintage utfordringen.
    Lykketil!

    Klem Nina

    SvarSlett
  19. Wauw, hvor er det smukt.

    Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

    SvarSlett
  20. Nydelig kort du har laget. flott med de duse fargene og bildet du har brukt.

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  21. Duse, fine farger og mange fine detaljer. Tusen takk for at du deltar hos NSHK.

    SvarSlett
  22. Vakkert og stilrent!
    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb!
    ♥ Marianne

    SvarSlett