torsdag 3. november 2011

Julekort i Ett Trykk





















































Mens jeg sitter her og kløner med mine nye Promarkers, kan jeg vise dere de siste 2 kortene
som var mine bidrag i siste Ett Trykk.
I dag så jeg at det har kommet en ny norsk utfordringsblogg for Promarkere, kan ikke si annet enn
at den kom veldig beleilig nå:))
Hm..jeg har fargelagt mitt første stempel og skal gjøre ferdig kortet, før jeg viser fram det. Hvis
dere lover å ikke le!!
I dag skinner sola fra en skyfri himmel, burde kanskje...nei, jeg lager kort:)
Klem Gunn

7 kommentarer:

  1. Disse var rett og slett bare sååå nydelige:-))
    Lykke til med tusjene - øvelse gjør mester sies det !!

    SvarSlett
  2. Åååå så fine kort Gunn.
    Nydelige begge to.

    Ha en fin kveld og kos deg med tusjene dine.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Ha-ha-ha, du er så skjønn :)) Gleder meg til å se ditt første Promarkerkort, tror det blir veldig bra :) Jeg fikk det liksom veldig kompakt i begynnelsen, og følte vel lenge at jeg ikke visste hva jeg gjorde, men det kommer, når du vet hvordan tusjene fungerer, hvordan overgangene blir, så blir tusjene en forlengelse av fingrene dine :)

    Sååå nydelige kort, det kondolansekortet var så respektfullt og passende anledningen.
    Og julekortet heeeeelt vanvittig vakkert, alle de detaljene...wow :) Tror jeg må ha bilde opp neste gang jeg lager vintagekort, se at jeg får med så mange detaljer også :)
    Takk for inspirasjonen du gir :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  4. Veldig flotte kort du hadde laget til Ett Trykk! Så bra at du sender inn!

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for koselig brev i posten med tusjer og stæsj. Tusjene var akkurat de jeg trengte påfyll på, skrev dem opp på handlelista dagen før :)

    Kortlaginga går litt i rykk og napp. Mange planer men kommer ikke i gang med alt. Tiden flyr litt for fort her også.

    Kortene du har lagt ut her var nydelige, både jule og kondolansekortet.

    SvarSlett
  6. Nydelige kort du har lagd. nydelig pyntet begge to.
    Ja nå skulle døgnet ha hatt noen flere timer føler jeg. Går snart helt i surr her nå. Men tenker det blir bedre tid når alle prosjekter er ferdige.
    klem :)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort du hadde med i Ett Trykk. Ang. kanten på det kortet har jeg brukt en punch fra EK.

    SvarSlett