fredag 15. november 2013

DT-bidrag # 65 Card and Scrap


Nå er vi ute med vår neste utfordring hos Card and Scrap:

JULETAGS/PAKKELAPPER

Jeg ble ikke enig med meg selv i hva jeg helst ville lage til utfordringen.
så jeg laget likeså tags som man kan bruke som julekort, og pakkelapper i 2
forskjellige størrelser:)

Sponsorer for denne utfordringen er:

http://www.mariannedesign.nl/

og 


http://www.etsy.com/shop/bydigitalpaper
Ønsker dere lykke til med utfordringen og likens alle andre juleforberedelser:)





7 kommentarer:

  1. Så lekre tags! Nydelige farger og så vakkert pyntet! Vakre!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Nydelige juletags :)
    Lekkert pyntet.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Så nydelige juletags. Så lekkert pyntet.
    Var så kjekkt at du viste de på FB slik at jeg kunne oppdage den utfordringsbloggen. Det passet helt supert.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. HVor er de smukke og elegante... så fine farver og så flot med snefnug

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlett
  5. Wow så snyggt gillar blått och vitt mycket.
    Kram Ulla

    SvarSlett